بررسی

تصاویر تازه منتشرشده از شیائومی Mi 5، یک حسگر اثرانگشت را در پشت این پرچم‌دار نشان می‌دهد

0

شیائومی Mi 5

به‌نظر می‌رسد انتشار شایعات تا زمان معرفی‌رسمی شیائومی Mi 5 ادامه داشته باشد؛ شایعات زیادی از این گوشی تابه‌حال، منتشر شده است که برخی با یک‌دیگر، تناقض دارند. به‌تازگی، آخرین تصاویر منتشرشده از شیائومی Mi 5، طراحی پشت این پرچم‌دار را نشان می‌دهد؛ علاوه‌براین، یک حسگر اثرانگشت در پشت شیائومی Mi 5، مشاهده می‌شود.

این تصاویر منتشرشده، تنها سردرگمی کاربران درباره طراحی شیائومی Mi 5 را افزایش می‌دهد؛ عمده تصاویری که از این گوشی، تاکنون منتشر شده است، از یک دکمه فیزیکی Home در جلوی شیائومی Mi 5 حکایت داشته‌اند اما در تصاویری که به‌تازگی ارایه شده، یک حسگر اثرانگشت در پشت شیائومی Mi 5 مشاهده می‌شود.

mi 5

از آن‌جایی که گوشی‌های شیائومی با دکمه فیزیکی Home ارایه نشده‌اند، می‌توان این‌گونه برداشت کرد که دکمه فیزیکی مذکور با حسگر اثرانگشت همراه خواهد بود و این، تنها دلیلی است که می‌توان برای استفاده از یک دکمه فیزیکی در گوشی پرچم‌دار آینده شیائومی، متصور بود. البته با ارایه این تصاویر که حسگر اثرانگشت شیائومی Mi 5 در پشت این گوشی نشان می‌دهد، به‌نظر می‌رسد ماجرا پیچیده شده است؛ البته این امکان نیز وجود دارد که این تصاویر، مربوط به یک مدل اولیه از شیائومی Mi 5 باشد.

mi 5

در تصاویری که به‌تازگی منتشر شده است، مشاهده می‌شود که شیائومی Mi 5 با یک سنسور دوربین بزرگ‌تر، فلاش LED استاندارد و فوکوس خودکار لیزری همراه خواهد بود. هم‌چنین، بدنه گوشی در این تصاویر، از فلز تشکیل شده است. این تصاویر با آن‌چه که پیش‌تر درباره شیائومی Mi 5 شایعه شده بود، تفاوت‌های دیگری نیز دارد؛ در شایعات اخیر، برخی ادعا کرده بودند که شیائومی Mi 5 با یک شیشه ۲٫۵ بعدی در جلو و عقب خود، طراحی شده است؛ این، همان دلیلی است که ثابت می‌کند در تصاویر، یک گوشی کاملاً متفاوت دیده می‌شود.

بنابراین، این طرح می‌تواند مربوط به یک نمونه آزمایشی از شیائومی Mi 5 باشد یا در تصاویر، یک گوشی کاملاً متفاوت نشان داده شود؛ ممکن است گوشی که در تصاویر فاش شده، مربوط به جانشین سری می نوت (Mi Note) شیائومی باشد. در حال‌حاضر، تصاویر منتشرشده، شایعات پیشین درباره شیائومی Mi 5 را پیچیده‌تر می‌کند. بنابراین بهتر مدتی به‌منظور ارایه جزئیات بیشتر درباره شیائومی می ۵ منتظر ماند. لازم به‌ذکر است که پرچم‌دار آینده شیائومی با تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ و ۳ گیگابایت رم، پس از فستیوال بهاره چین، ارایه خواهد شد.

شیائومی می نوت (Xiaomi Mi Note) احتمالا فردا، اندروید ۶٫۰ را دریافت خواهد کرد

مقاله قبلی

شیائومی با همراه اول وارد بازار ایران شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *