خبر

لنوو گوشی جدید خود Lemon 3 را در رقابت با Redmi 3 شیائومی معرفی کرد

0

اوایل این هفته شیائومی با معرفی ردمی ۳ نگاه ها را به سمت خود جلب کرد، یک گوشی با مشخصات و قیمتی مناسب . ردمی ۳ شیائومی از بدنه ای فلزی ، نمایشگر ۵ اینچی HD ، پردازنده هشت هسته ای اسنپدراگون ۶۱۶ و باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است. قیمتی هم که برای این محصول در نظر گرفته شده ۱۰۵ دلار است که انتظار می رود در بازار گوشی های میان رده چین بسیار تاثیرگذار باشد چرا که بسیاری از گوشی های موجود با چنین مشخصاتی با قیمتی حدود سه برابر ردمی ۳ عرضه می شوند. حالا لنوو هم وارد این عرصه شده و گوشی جدید خود Lemon 3 را معرفی کرده است.
از نظر مشخصات، باید گفت که لمون ۳ تقریبا مشابه ردمی ۳ شیائومی است. هر دو گوشی دارای نمایشگر ۵ اینچی HD هستند، هر دو از اسنپدراگون ۶۱۶ بهره می برند، هر دو دارای ۲ گیگ رم و ۱۶ گیگا بایت حافظه داخلی هستند. لمون ۳ و ردمی ۳ دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی هستند. و لمون ۳ با چه قیمتی عرضه می شود؟ دقیقا هم قیمت با ردمی ۳: ۱۰۵ دلار.
حالا چه دلیلی وجود دارد که کاربران لمون ۳ را به ردمی ۳ ترجیح بدهند؟ باید گفت که گرچه نمایشگر این دو گوشی اندازه مشابهی دارند، گوشی لنوو از رزولوشن بیشتری نسبت به گوشی شیائومی برخوردار است. اما در مقابل باتری لمون ۳ قدرت باتری به کار رفته در ردمی ۳ را ندارد. به نظر می رسد اگر در انتخاب بین این دو گوشی مردد باشید باید تصمیم بگیرید کدام مشخصه برایتان از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ طول عمر بیشتر باتری یا کیفیت نمایشگر.

شما کدام را انتخاب می کنید؟ و چرا؟

آخرین خبرها از مرموزترین گوشی جهان؛ Mi 5 شیائومی در دو مدل عرضه می‌شود

مقاله قبلی

گوشی میزو MX6 برای اولین بار به چیپست Helio X20 با ۱۰ هسته‌ی پردازشی مجهز خواهد شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *