خبر

نگاهی سریع به ایسوس زن پد ۱۰ (ZenPad 10)

0

ZenPad 10

چندی پیش بود که ایسوس سری جدید تبلت های خود را با نام ZenPad معرفی نمود. از ویژگی های بارز این سری می توان به طراحی زیبا و بهره مندی از فناوری های خاص ایسوس اشاره نمود. اما جدیدترین عضو این خانواده Z300CL است. این تبلت ۱۰ اینچ همانند سایر مدل های این خانواده از یک طراحی خاص و زیبا بهره می برد. ایسوس در ساخت بدنه این دستگاه از یک جنس خاص استفاده نموده است تا هنگامی که کاربر از آن استفاده می نماید، یک حس خوش آیند به او دست دهد و به نوعی تفاوت اصلی این تبلت ۱۰ اینچ با رقیبمان خود محسوب می شود.

صفحه نمایش لمسی این دستگاه از نوع IPS و با قابلیت شناسایی ۱۰ انگشت به صورت همزمان است. ایسوس در زمینه صفحه نمایش این تبلت از فناوری منحصر به فردی به نام VisualMaster استفاده نموده است. در واقع در دل VisualMaster دو فناوری دیگر با نام هایASUS Tru2Life و ASUS TruVivid قرار گرفته است. وظیفه فناوری Tru2Life پردازش تک تک پیکسل ها قبل از نمایش و بهبود کیفیت آنها می باشد. به طوری که هر پیکسل قبل از نمایش بررسی شده و مواردی مانند وضوح و شفافیت بهبود می یابد. این کار به صورت هوشمند انجام می شود نتیجه آن خلق تصاویر بسیار با کیفیت و واقعی است.

ASUS TruVivid شفافیت ،درخشانی و همچنین میزان تاخیر تاچ صفحه نمایش را بهبود می بخشد. این موضوع به واسطه ساخت صفحه نمایش با تکنولوژی جدید می باشد که در آن به جای ۶ لایه متداول صفحه نمایش فقط از ۲ لایه استفاده شده است. از دیگر تکنولوژی های استفاده شده در صفحه نمایش این تبلت می توان به ASUS Bluelight Filter اشاره نمود. در واقع وظیفه اصلی این فناوری کاهش اشعه آبی رنگ است که برای چشم مضر می باشد.Z300CL از ویژگی Intelligent contrast بهره می برد. این فناوری می تواند تا ۲۰۰% سطح کنتراست بیشتری را به نمایش بگذارد و در نهایت تصاویر بسیار واضح تر به نمایش در خواهد آمد. سری ZenPad اولین تبلت در دنیا می باشد که به فناوری DTS-HD مجهز می باشد. این موضوع به همراه فناوری ASUS SonicMaster کیفیت صدای بسیار عالی را در اختیار کاربران خواهد گذاشت.

سری ZenPad به عنوان اولین تبلت قابل تغییر در دنیا معروف می باشد.ASUS ZenPad 10 نیز از این قاعده مستثنی نیست ،برای این تبلت تجهیزات مختلفی طراحی و عرضه شده است که از معروف ترین آنها ASUS Audio Dock است. در واقع این محصول یک صفحه کلید و داک صوتی بلوتوث استریو می باشد که مخصوص این مدل طراحی شده و علاوه بر آن مجهز به باتری اضافه نیز است. این داک توانایی تامین شارژ اضافه برای این تبلت تا ۱۲ ساعت در حالت پخش موسیقی متناوب را دارد. همچنین ۸ دستگاه به صورت همزمان می تواند به ASUS Audio Dock متصل شوند و تا ۱۰ متر به صورت بی سیم قابلیت استفاده دارد.

ZenPad 10

 

ZenPad 10

 

ZenPad 10

 

ZenPad 10

عکس‌های فاش شده از Xiaomi Mi 5 خبر از دکمه‌ی فیزیکی Home می‌دهند

مقاله قبلی

meizu به زودی ۵ درصد کارکنانش را اخراج خواهد کرد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *