خبر

عکس‌های فاش شده از Xiaomi Mi 5 خبر از دکمه‌ی فیزیکی Home می‌دهند

0

هرچقدر به زمان معرفی رسمی Xiaomi Mi 5 نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات و رندرهای بیشتری از این اسمارت‌فون پخش می‌شوند. بسیاری از مشتریان که تعصبی به برند خاصی ندارند و تنها به دنبال سخت افزار مناسب با قیمتی اقتصادی هستند، قطعا با گوشی‌های چینی آشنایی دارند. در نظر داشته باشید Mi 5 و Mi 5 Plus به قدری قدرتمند هستند که می‌توان آن‌ها را پرچمداران جدید این شرکت نامید و شاید در زمره‌ی گوشی‌های اقتصادی این شرکت قرار نگیرند.امروز تصویری از شیائومی می ۵ فاش شده که وجود دکمه فیزیکی Home در این گوشی را تایید می کند.

عکس‌های منتشر شده منسوب به Xiaomi Mi 5 نگاهی کلی از این اسمارت‌فون را برای ما به ارمغان می‌آورند. به نظر می‌رسد محصول جدید شیائومی طراحی مستطیلی تری به خود گرفته و گوشه‌های تیز آن، ظاهری شبیه به Galaxy Note 5 به آن بخشیده است. در گذشته، این سازنده از تکنولوژی صفحه نمایش ۲.۵D استفاده می‌کرد که لبه‌های صفحه نمایش انحنای جزئی پیدا کرده بودند. حال آنچه در تصویر مشخص است، دیگر آن برجستگی صفحه نمایش دیده نمی‌شود و شاهد لبه‌ی فلزی به دور نمایشگر و همچنین دکمه‌ی فیزیکی مستطیلی Home تعبیه شده زیر آن هستیم.دکمه‌های فیزیکی تنظیم صدا طبق معمول در کناره‌ی گوشی قرار گرفته اند و دوربین جلوی دستگاه نزدیک بلندگوی پخش صدا هنگام مکالمه جای گرفته است.

این طراحی الهام گرفته شده از سامسونگ و همچنین حاصل تلاش‌های مهندسان شیائومی، سبب ظاهری شکیل و صنعتی شده که از Mi 4 و Mi Note به این رندر Mi 5 ارث رسیده اند.

متاسفانه تصاویر تنها پنل روبرو و سمت راست دیوایس را به تصویر کشیده و پشت دستگاه همچنان مخفی باقی‌مانده است. حتی رندرهای غیرواقعی نیز از پشت دستگاه نمایی ارائه نکرده اند.

همانطور که اشاره شد، این تصاویر شایعاتی بیش نیستند و باید تا زمان معرفی رسمی Xiaomi Mi 5 منتظر بمانیم. گفته می‌شود محصول جدید این شرکت تیرماه سال آینده یا حتی زودتر معرفی خواهد شد. در نظر داشته باشیم درصورتی که این تصاویر واقعی باشند، زمان زیادی تا معرفی دستگاه باقی نمانده چرا که با یک محصول تقریبا کامل شده روبرو هستیم.

Xiaomi Mi 5

Xiaomi Mi 5

شیائومی ردمی ۳ (Xiaomi redmi 3) رسما معرفی شد: باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر، نمایشگر ۵٫۲ اینچ HD و بدنه فلزی به قیمت ۱۰۷ دلار

مقاله قبلی

نگاهی سریع به ایسوس زن پد ۱۰ (ZenPad 10)

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *