خبر

قیمت فبلت Letv Le Max Pro مشخص شد

2

یکی از محصولات از بهترین محصولاتی که شاهد معرفی آن در نمایشگاه CES 2016 بودیم

Letv Le Max Pro

فبلت Letv Le Max Pro بود که اولین تلفن هوشمند با تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ بود. اما قیمت آن را شرکت Letv مشخص نکرده بود و حالا به لطف یکی از وبسایت‌های چینی توانستیم از قیمت آن هم مطلع شویم. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

برطبق تصویری که یکی از وبسایت‌های چینی منتشر کرده است این گوشی هوشمند یعنی Letv Le Max Pro قیمتی در حدود ۵۳۰$ دلار در چین خواهد داشت و ممکن است در آمریکا تا ۶۰۰$ دلار هم قیمت گذاری بشود اما بیشتر از این گمان زده نمی‌شود. این گوشی هوشمند بدنه‌ای تمام فلزی دارد و از سیستم عامل اندروید نسخه ۶٫۰ یعنی مارشمالو بهره می‌برد.

Letv Le Max Pro

 

Letv Le Max Pro دارای صفحه نمایشی ۶٫۳۳ اینچی با رزولوشن QHD است و به لطف اسنپدراگون ۸۲۰، حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی آن این تلفن می‌تواند به سادگی از پس تمامی امور بر بیاید و هیچ گونه لگ و هنگی را برای کاربر ایجاد نکند. این گوشی یک سنسور اثر انگشت نیز در پشت خود داراست که همان سنسور Sense ID شرکت کوالکام است و در پایین دوربین ۲۱ مگاپیکسلی آن قرار گرفته است.

Letv Le Max Pro

Letv Le Max Pro موفق شده است که در تست انتوتو امتیاز ۱۳۲ هزار را رد کند و در حال حاضر قوی‌ترین گوشی هوشمند از این نظر است. البته هنوز دقیق مشخص نشده است که این گوشی چه زمانی به بازار راه خواهد یافت و باید منتظر اخبار بیشتر از آن بود. نظر شما راجع به این فبلت چیست؟ شما نیز عاشق این غول کوچک شده‌اید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

شیائومی وجود ابر باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی را در Redmi 3 تایید کرد

مقاله قبلی

استفاده از تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ در شیائومی می ۵ تایید شد

مقاله بعدی

2 نظرات

  1. To be able to George: an individual foolish daft freak, plastics can be produced to break down throughout decades as an alternative to centuries. Get explain to by yourself.

  2. This kind of iphone app at this point dives each I try to acccess that since the last revise! I could not gain access to many extremely important pictures. Remember to tell me ways to to mend this! I cannot shed these types of pictures!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *