خبر

رام ویندوز ۱۰ موبایل برای شیائومی Mi 4 منتشر شد

0

اگر به خاطر داشته باشید در مارس گذشته اطلاعاتی با موضوع اینکه مایکروسافت در حال آماده سازی رام ویندوز ۱۰ موبایل برای گوشی اندرویدی Xiaomi Mi 4 است، شنیده شد . حالا امروز رام ویندوز ۱۰ موبایل توسط این کمپانی به صورت رسمی منتشر شد.

در ماه آپریل گذشته، شیائومی چندین تصویر از گوشی Mi 4 که دارای سیستم عامل ویندوز ۱۰ بود را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر و به نوعی همکاری خود را با مایکروسافت تایید کرد.

در ابتدا، خبر ارائه رام ویندوز ۱۰ برای چند گوشی اندرویدی منتشر شده بود و انتظار می‌رفت مایکروسافت این رام را برای گوشی‌های مطرح بازار ارائه کند اما تا این لحظه، گوشی شیائومی Mi 4 و شیائومی Mi Note و همچنین تبلت جدید Mi Pad 2  تنها دیوایس هایی هستند که رام ویندوز ۱۰ را دارند.

در زمان نصب رام، ویندوز به صورت کامل جایگزین سیستم عامل اندروید خواهد شد، به طوری که به دیگر هیچ اثری از اندروید باقی نخواهد ماند!

اگر مایکروسافت این سیاست را ادامه دهد و بتواند رام ویندوز موبایل را به درستی برای گوشی های اندرویدی بهینه کند، به طور حتم در آینده، بسیاری از کاربران برای یک بار هم که شده ویندوز را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب  و آزمایش خواهند کرد و این همان چیزی است که مایکروسافت می خواهد، آشنایی کاربران با ویندوز موبایل و امکانات آن.

 

منبع: دیجیرو

امتیاز حیرت انگیز تبلت شیائومی Mi Pad 2 در بنچمارک Antutu

مقاله قبلی

ZTE و رونمایی از گوشی Blade A1 : ارزان ترین گوشی جهان با سنسور اثر انگشت

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *