خبر

مشخصات گوشی میان رده تمام فلزی لنوو فاش شد

0

روز گذشته یک گوشی میان رده از لنوو مجوز های لازم از سازمان TENAA چین را برای حضور در این کشور دریافت کرد و طبق معمول تصاویر و مشخصات فنی آن از طریق این سازمان منتشر گردید.میان رده جدید لنوو با شماره مدل K32c36 در اطلاعات فاش شده معرفی گردیده و از بدنه ای تمام فلزی بهره مند شده است.

صفحه نمایش میان رده جدید لنوو پنج اینچی و با وضوح ۱۰۸۰p بوده و تراکم آن ۴۴۱ پیکسل بر اینچ است. چنین تراکمی برای هر کاربردی کافی و حتی بیش از نیاز کاربر بوده و بالاتر از آن ضرورتی ندارد. در مرکز پردازش یک چیپ ست ۸ هسته ای در حداکثر فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز قرار گرفته که توسط ۲ گیگابایت RAM و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود و در صورت نیاز، کاربر می تواند تا ۳۲ گیگابایت و توسط microSD فضای ذخیره سازی را افزایش دهد.

دوربین اصلی در پشت بسته به مدل از سنسور ۸ یا ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار بوده و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی است. این گوشی ۱۴۰ گرمی ۸.۲ میلی متر ضخامت داشته و از شبکه ارتباطی LTE، رابط بلوتوث، Wi-Fi و GPS پشتیبانی می کند. لنوو K32c36 در چهار رنگ سفید، نقره ای، طلایی و مشکی ارائه می گردد.

هنوز هیچ اطلاعاتی از قیمت و زمان رونمایی از این محصول فاش نشده اما با توجه به دریافت تاییده TENAA ، به نظر نمی رسد زمان زیادی تا معرفی رسمی این گوشی باقی مانده باشد.

منبع: گجت نیوز

مشخصات گوشی هواوی آنر ۵ ایکس پلاس فاش شد

مقاله قبلی

امتیاز حیرت انگیز تبلت شیائومی Mi Pad 2 در بنچمارک Antutu

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *