خبر

انتشار تصاویر و مشخصات گوشی بی حاشیه ZTE Nubia Z11

2

مدت نسبتا زیادی است که شایعه گوشی بدون حاشیه کمپانی چینی ZTE دست به دست در رسانه های فناوری منتشر می گردد.اما تا کنون اطلاعات و تصاویر دقیقی از این محصول منتشر نشده بود.حالا تصاویر و مشخصات فنی گوشی زد تی ئی نوبیا زد ۱۱ ( ZTE Nubia Z11 ) منتشر شده که علاوه بر نمایشگر بدون حاشیه ، به مشخصات فنی قدرتمندی نیز مجهز می باشد.با گجت نیوز همراه باشید.

بر اساس اطلاعات فاش شده مشخصات فنی گوشی هوشمند ZTE Nubia Z11 به شرح زیر می باشد:

  • نمایشگر ۵.۲ اینچی QHD با رزولوشن ۲۵۶۰x1440 پیکسل و تراکم ۵۶۵ پیکسل بر اینچ
  • پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰
  • ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم
  • ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی
  • دوربین اصلی ۲۰.۷ مگاپیکسل
  • دوربین دوم ۱۳ مگاپیکسل
  • حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه

شایان ذکر است که این گوشی هوشمند از فناوری فریم تعاملی (FIT) بهره می‌برد و این بدان معناست که به لطف این فناوری، کاربران قادر خواهند بود با استفاده از انواع ژست های حرکتی تعدادی از عملکردهای تلفن همراه خود را به اجرا در آورند؛ همچنین در اطلاعات لو رفته از این گوشی جدید به فناوری “arc Refractive Conduction” نیز اشاره شده است که با استفاده از این فناوری ZTE حاشیه های خمیده گوشی را پنهان می کند و به بیان ساده تر در این گوشی برای پوشاندن لبه‌ خمیده‌ صفحه نمایش به جای فریم، از این فناوری استفاده شده است.

گفته شده که اسمارت فون Nubia Z11 در سه ماهه اول سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد.در ادامه تصاویر منتشر شده از این گوشی را مشاهده خواهید کرد.

گوشی Gionee S6 رسما معرفی شد : میان رده نازک اندام و فلزی

مقاله قبلی

نگاه نزدیک به تبلت شیائومی می پد ۲ ( گالری عکس )

مقاله بعدی

2 نظرات

  1. Among our tradition speeches and toasts is named Structured Home school. I adore to listen to fresh stuff folks do.

  2. The reason achieve this task many people point out Jango just isn’t described inside responses? There are plenty of responses in which point out Jango. It truly is an array of referenced site in all of the of the responses.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *