خبر

آغاز فروش پپسی پی وان؛ نخستین تلفن هوشمند پپسی

1

پس از اخبار ماه گذشته مبنی بر ورود کمپانی تولیدی نوشیدنی پپسی به بازار گجت ها، سرانجام امروز تلفن هوشمند پپسی با نام انحصاری پپسی پی وان به بازار دستگاه های دیجیتالی راه یافت.

به گفته این کمپانی، ۱۰۰۰ دستگاه نخست پپسی پی وان که به صورت پیش فروش قرار گرفته است با قیمت ۸۰ دلار به فروش رفته و قیمت فروش معمولی آن نیز تنها ۱۱۰ دلار خواهد بود که می‌تواند رقیب بسیار سرسختی برای تلفن های هوشمند ارزان قیمت باشد.

پپسی پی وان با در بدنه ی تمام فلزی خود، یک پردازنده ۸ هسته ای ۱٫۷ گیگاهرتزی مدیاتک MT6792 ، صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی فول اچ دی، ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی را اجای داده است.همچنین پپسی پی وان از رابط کاربری اختصاصی خود، Dido OS بهره می‌برد.

در این تلفن هوشمند از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی باکیفیت در قسمت پشتی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در قسمت جلو استفاده شده است.پپسی پی وان با باتری ۳۰۰۰ آمپری و یک حسگر اثر انگشتی که در آن جای داده شده، به همراه سیستم عامل اندروید ۵٫۱ آبنبات چوبی عرضه می‌شود.

Pepsi P1

در اصل پپسی پی وان، توسط کمپانی Shenzhen Scooby Communication Equipment ساخته شده است که این کمپانی توسط شرکت پپسی خریداری شده تا این تلفن هوشمند، با نام رسمی پپسی روانه بازار شود.

شاید خیلی عجیب باشد که در بازار پر از برند تلفن های هوشمند، پپسی چگونه موفق خواهد شد،اما میتواند گفت که این کمپانی نمی‌خواهد با عرضه این تلفن هوشمند خدشه ای بر نام برند معروف خود وارد کند و این مسئله موجب شده است تا تلفن هوشمندی با سخت افزار بسیار مناسب و با یک قیمت عالی روانه بازار کند تا در ابتدا بتواند برای حضور احتمالی پررنگ تر در آینده بازار گجت های دیجیتالی، اعتماد مشتریان و خریداران را جلب نماید.

آیا به نظر شما برند پپسی می‌تواند روزی با غول های بازار تلفن هوشمند رقابت کند؟

 

منبع: دیجیرو

نگاهی به Xiaomi Mi Band 1S؛ یک دستبند هوشمند برای خرید در جمعه سیاه

مقاله قبلی

بررسی شیائومی ردمی نوت ۲ «Xiaomi Redmi Note 2»

مقاله بعدی

1 اظهار نظر

  1. بهت سرزدم .بازم بیا

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *