خبر

فروش ۱۰۰ هزار گوشی لنوو A6000 تنها در ۱۵ دقیقه!

2

چندی پیش لنوو از ورود رسمی خود به بازار گوشی های هوشمند خبر داد و در طی مراسمی که در ایران برگزار شد نماینده این شرکت از ورود گوشی های این شرکت به بازار ایران خبر داد. یکی از گوشی های هوشمند این شرکت A6000 است که در ژانویه ۲۰۱۵ از آن رونمایی شد. A6000 موفق به کسب رکورد شگفت انگیزی شد که شاید از یک شرکت نوپا در عرصه تلفن همراه بعید به نظر می‏رسید! تمام گوشی ها که تعداد آنها در حدود ۱۰۰ هزار دستگاه بود تنها در ۱۵ دقیقه به فروش رسید!

 

Lenovo A6000 تلفن هوشمند میان رده ایست که از یک پردازنده ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۴۱۰ بهره می برد که شامل ۴ هسته پردازشی از نوع Cortex-A53 است و فرکانس کاری آن بر روی ۱/۲ گیگاهرتز تنظیم شده است. حافظه رم این محصول یک گیگابایت و حافظه داخلی ذخیره سازی آن ۸ گیگابایت است که از طریق micro-SD تا سقف ۳۲ گیگابایت قابل ارتقاء می‏باشد. صفحه نمایش این تلفن همراه ۵ اینچ با کیفیت تصویر ۱۲۸۰×۷۲۰ پیکسل است و از پنل IPS بهره می برد. پشتیبانی از شبکه ۲G، ۳G، و شبکه پرسرعت ۴G-LTE به کاربر این امکان را می‏د‏هد که از بازی‏ها، ویدیوها و موسیقی آنلاین لذت ببرد. صدای استثنایی این محصول از طریق بلندگوهای دو قلو و تکنولوژی صدای دالبی دیجیتال فراهم شده که بدون شک برای دوستداران موسیقی، انتخاب مناسبی خواهد بود. سیستم عامل پیش‏فرض محصول، اندروید ۴/۴ کیت کت است که لنوو رابط کاربری انحصاری خود یعنی Vibe UI 2 را بر روی آن اعمال کرده است. دوربین ۲ مگاپیکسلی سلفی و ۸ مگاپیکسلی پشت دستگاه به همراه فلش LED با قابلیت‏های تشخیص چهره، فوکوس اتوماتیک و ثبت موقعیت جغرافیایی تصویر، امکان عکس برداری و تماس تصویری را به نحو احسن برای کاربر فراهم می‏کند. قیمت این محصول برای دستگاهی که از LTE پشتیبانی می کند بسیار مقرون به صرفه ارزیابی می‏گردد و خریداران این دستگاه می توانند با صرف مبلغی مناسب از جدیدترین تکنولوژی های تلفن های هوشمند بهره ببرند.

منبع: سخت افزار

اطلاعات فنی و قیمت وان پلاس X مشخص شد

مقاله قبلی

هواوی آنر ۵ ایکس «Huawei Honor 5X» معرفی شد؛ یک گوشی مقرون به‌ صرفه با دوربین ۱۳ مگاپیکسلی

مقاله بعدی

2 نظرات

  1. The simplest way to shift documents from laptop or computer in order to ipad/iphone as well as al revs is actually iFunbox any free convenient to use course that you may effortlessly discover on the internet.

  2. Nav making use of the keyboard and sensitive mouse thinks uncomfortable throughout House windows 6. Only if that they found rid of the standard pc and the data supervisor isn’t by any means feel adjusted.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *