خبر

یک گوشی خوش قیمت از لنوو مجهز به سنسور اثر انگشت

2

برند لنوو را عمدتا در کشورمان برای لپ تاپ هایش می شناسیم و شنیدن نام این شرکت بزرگ چینی بعید است ما را به یاد گوشی موبایل بیاندازد. لنوو مدت هاست در کشور خود و در صنعت گوشی های هوشمند حضور دارد و برخی تولیداتش را می توانید با جستجو در بازار داخلی و فروشگاه های آنلاین بیابید. اخیرا یک فبلت ۵٫۵ اینچی تازه از این شرکت مجهز به سنسور اثر انگشت سر از وب سایت TENNA (معادل چینی FCC) در آورده و قیمتی رقابتی دارد.

این گوشی با نام کد K51c78 معرفی شده و احتمال می رود Vibe X3 Lite باشد. برای امور پردازشی از چیپ ست MediaTek MT5653 با هشت هسته پردازشی در نهایت فرکانس ۱٫۳ گیگاهرتز استفاده شده و ۲ گیگابایت RAM و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی در کنار آن جای گرفته اند. وضوح صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ۱۰۸۰x1920 پیکسل بوده، دوربین اصلی و سلفی به ترتیب ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی هستند و یک باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی مجموعه را تامین می کند. این گوشی ۱۵۲ گرمی اندروید ۵٫۱ را اجرا می کند و به مبلغ ۱۴۲ دلار به فروش می رسد.

ساندویچ چینی: پنل QHD، دوربین ۲۱ مگاپیکسلی و چیپ ست ۲٫۲ گیگاهرتزی تنها برای ۲۹۰ دلار!

مقاله قبلی

Meizu PRO 5 در صدر برترین گوشی از زبان Antutu

مقاله بعدی

2 نظرات

  1. Great collection in this article. My spouse and i don’t have been aware of many of them yet attempted Groove Shark some time backside. They have quite an uncomplicated site to make use of as well as lots of songs to select from. Need to test the remainder at some time!

  2. I even now believe final. fm is the foremost. You undoubtedly do need to register for acquire any kind of quality work with out of it, yet $3 30 days (you prevents any kind of time) is basically not necessarily very much.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *