خبر

معرفی و مشخصات گوشی ZTE Zmax 2

0

شرکت چینی ZTE که تولید کننده تلفن همراه می باشد همین چند ساعت از پیش اسمارت فون جدید خود با نام  ZTE Zmax 2 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند به جای نسل قبلی خود یعنی Zmax آمده تا جایگزین خوبی برای آن باشد و بتواند کاربران این کمپانی را راضی نگه دارد. بااندرویدزوم همراه باشید.

تا همین چند وقت پیش بود که کمپانی زد تی ای هیچ گونه حضوری در بازار گوشی های هوشمند آمریکا نداشت، اما حالا و پس از مدت کوتاهی این شرکت توانست با تولید گوشی های با کیفیت و ارزان قیمت رشد خوبی داشته باشد و جای خود را حتی در بازار های آمریکایی هم باز کند. گوشی جدید ZTE Zmax 2 بر این موضوع نیز صحه می گذارد.

محصول جدید زد تی ای دارای نمایشگر ۵٫۵ اینچی HD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ می باشد که نسبت به نسل قبلی خود ۰٫۲ اینچ کاهش پیدا کرده است! ZTE Zmax 2 از یک رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ مگابایتی که قابلیت افزایش با کارت حافظه MicroSD تا ۳۲ گیگابایت را دارد، بهره مند شده و تراشه ی SoC اسنپدراگون ۴۰۰ با فرکانس کاری ۱٫۲ گیگاهرتز قدرت پردازشی این گوشی هوشمند را تامین می کند. هم چنین Zmax 2 به سیستم عامل اندروید ۵٫۱ آب نبات چوبی مجهز شده است. با وجود این مشخصات پیشرفت محسوسی را در نسل جدید می بینیم.

 

ZTE Zmax 2

به بخش دوربین این اسمارت فون می رسیم.  Zmax 2 از دو دوربین  ۸ مگاپیکسلی در پشت و ۲ مگاپیکسلی در جلو بهره می برد. در کنار این ویژگی ها باید به پشتیبانی از ۴G LTE، ۴G و Wi-Fi نیز اشاره کرد.

قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند ۱۴۹,۹۹ ( بدون قرارداد ) می باشد که با امکاناتی که ارائه می دهد قیمت فوق العاده ای است. اگر این گوشی را با گوشی Moto G ( نسل سوم ) مقایسه کنیم که در کشور آمریکا ۱۷۹,۹۹ دلار قیمت گذاری شده و امکانات مشابهی دارد Zmax 2 قیمت به صرفه تری دارد.

نظر شما درباره محصول جدید کمپانی ZTE چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

معرفی Meizu Pro 5

مقاله قبلی

Mi 4c شیائومی رسما معرفی شد

مقاله بعدی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *