خبر

شیائومی Mi 5C با رمز «Meri» دوباره در Geekbench ظاهر شد: این بار با اندروید نوقا

0

شیائومی Mi 5C با رمز «Meri» دوباره در Geekbench ظاهر شد: این بار با اندروید نوقا

 

حدود ۴ ماه پیش دستگاهی با نام شیائومی Meri بر روی Geekbench ظاهر شد. در آن زمان این دستگاه از اندروید ۶ استفاده می کرد. پس از آن گزارشی منتشر شد که اسم رمز «Meri» مربوط به گوشی شیائومی Mi 5c است. امروز این دستگاه دوباره با چند تغییر روی Geekbench ظاهر شده است.

لیست جدید Geekbench شیائومی Meri را با اندروید ۷٫۱٫۱ نشان میدهد، اما پردازنده همان پردازنده قبلی با فرکانس ۱٫۴GHz باقی مانده است، پردازنده ای که احتمالا با نام Pinecone V670 شناخته می شود. RAM دستگاه هم همان ۳ گیگابایت باقی مانده اما امتیاز بنچمارک مقداری افزایش پیدا کرده است.

این دستگاه در تست تک هسته ای امتیاز ۷۶۲ و در تست چند هسته ای امتیاز ۳۳۹۹ را بدست آورده است، پیش از این با اندروید ۶٫۰ امتیازات آن به ترتیب ۷۵۸ و ۳۱۰۵ بود.

شیائومی اعلام کرده است که پردازنده ی Pinecone جدید خود را در روز ۲۸ فوریه معرفی خواهد کرد. هیچ اشاره ای به این که گوشی Mi 5C هم در آن روز معرفی خواهد شد یا خیر نشده است. با این حال، احتمال وقوع چنین اتفاقی بسیار زیاد است. اگرچه این دستگاه از اندروید نوقا استفاده خواهد کرد، اما به نظر می رسد MIUI 9 هنوز برای عرضه ی عمومی آماده نیست. با این حال اگر Mi 5C با اندروید ۶ و MIUI 8 هم عرضه شود، می توان مطمئن بود که آپدیت اندروید نوقا را دریافت خواهد کرد.

شرکت بزرگ شیائومی Mi 5c را همراه پردازنده اختصاصی Pinecone عرضه میکند

مقاله قبلی

نظرات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *